Livet på Torpa

Tona håret hemma!!!

Publicerad 2015-01-20 09:46:22 i Allmänt,

Igår valde jag för första gången att prova att tona mitt hår hemma. Jag valde en ljusbrun toning från Lóréal! Min sambo frågade om jag hade färgat håret svart! SVART! Ja så mörkt blev håret ... Följde beskrivningen! Välde nog ut tonen, ville verkligen inte ha för mörkt! Som tur är de toning och inte färg så de kommer ju tvättas ur med tiden!
 
Har tills i höstas alltid varit ljus men har på senare år tyckt de varit jobbigt att behöva gå till frissan hela tiden för att fixa med utväxten och de har ju blivit så vansinnet dyrt så jag testade lite mörkare i höstas hos frissan och nu tyckte jag de var dags att prova att göra de hemma! Haha! De fick jag för de ...
 
Vill ni ha ljusbrunt hår så välj inte denna ...
 

Ilandsproblem kan man tycka men håret är ju viktigt en!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Lever på Torpa med sambo, barn, hund och katter! Tokiga i loppisfynd, gamla vackra ting och inredning! Bor på landet i vårat drömhus, ett renoveringsobjekt!! Min blogg är min dagbok på internet! Följ mig gärna! Hoppas kunna inspirera andra! Följ mig gärna på instagram: livetpatorpa

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela