Livet på Torpa

Planerar 1 års kalas!

Publicerad 2015-01-04 10:01:00 i Bakning & recept, Barn,

Håller just nu att planera vår sons 1 års kalas!
 
Jag är inte den som håller på och fixar ihjäl mig, lägger ner massa pengar och tid på att allt ska bli perfekt!
Vi gör de enkelt men ändå minnesvärt!
 
Tänkte piffa huset med machaller, ballonger och lite exrta fint här hemma men inte så mycket mer!
Min sambo är bagare så han ska ta med en prinsesstårta från jobbet, med blå marsipan och någon text!
Själv tänkte jag försöka mig på cake pops! Hittade ett recept med oreo kex! Lät väldigt gott och enkelt! Tänkte doppa dom i strössel! Bild och recept kommer nästa vecka när jag gjort dom!!
 
Hur goda ser dom inte ut? Tänkte mig blått eller grönt strössel! Får se va dom har i affären!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Lever på Torpa med sambo, barn, hund och katter! Tokiga i loppisfynd, gamla vackra ting och inredning! Bor på landet i vårat drömhus, ett renoveringsobjekt!! Min blogg är min dagbok på internet! Följ mig gärna! Hoppas kunna inspirera andra! Följ mig gärna på instagram: livetpatorpa

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela