Livet på Torpa

Älskade snö kom tillbaka ..

Publicerad 2015-01-02 10:33:24 i Naturliv,

De var ju så vackert när vi hade lite snö ut! De lyser verkligen upp när man bor på landet!! Jag vet att vi är bara i början av januari och vi kommer garanterat få mer snö men ibland blir man otålig!
 
Förra veckan var vi i skogen med 5 andra familjer från vägen!! Det var så mysigt att grilla i skogen! De var vuxna, barn, hundar och hästar! En av våra grannar har islandshästar så dom kom ner ridandes till skogen på var sin häst, en annan granne tog fyrhjulingen ner, då vet man att man bor på landet!!! Vår hund Harry, 9 veckor sov mestadels i Ottos pulka med en filt runt sig!!
 
Vi grillades korv, värmde glögg över elden och drack!! Även någon öl slank ner!! Vi satt runt elden på granris!
 
Naturen är så underbar och läkande för själen! Alldeles gratis är den också!! Hoppas på mer snö för då ska vi göra om detta!!
 
 

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Lever på Torpa med sambo, barn, hund och katter! Tokiga i loppisfynd, gamla vackra ting och inredning! Bor på landet i vårat drömhus, ett renoveringsobjekt!! Min blogg är min dagbok på internet! Följ mig gärna! Hoppas kunna inspirera andra! Följ mig gärna på instagram: livetpatorpa

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela