Livet på Torpa

Harry 9 veckor!

Publicerad 2014-12-29 20:04:42 i Djuren,

Säg hej till Harry 9 veckor som vi hämtade för en vecka sen!! En alldeles underbar hundvalp! Mamma 50 % labrador och 50 % vit schäfer och pappa 100 % brun labrador! De fick 9 helvita valpar, 5 hanar och 4 tikar!!
Vi hämtade honom hos en uppfödare i Degerfors! Oj va han skött sig bra hittills! Kissar inne lite då och då men de får man ju räkna med! Pipar eller skäller inget, är snäll och väldigt försiktigt med katterna som INTE gillar hundar!
 
Så älskad och välkommen i våran familj!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Lever på Torpa med sambo, barn, hund och katter! Tokiga i loppisfynd, gamla vackra ting och inredning! Bor på landet i vårat drömhus, ett renoveringsobjekt!! Min blogg är min dagbok på internet! Följ mig gärna! Hoppas kunna inspirera andra! Följ mig gärna på instagram: livetpatorpa

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela